gl Galego

Cargando eventos

« Todos eventos

• Este evento pasou.

Encontro científico-técnico sobre montes de piñeiro pinaster

19 Marzo/09:30 - 20 Marzo/17:00

O 19 e 20 de marzo celebrarase o Encontro científico-técnico sobre montes de piñeiro pinaster. Un foro de debate entre científicos e profesionais da xestión forestal co obxectivo de contribuír á mellora destes montes en Galicia e Portugal.

Un grupo de trinta e seis expertos, científicos e profesionais da xestión forestal, analizarán conxuntamente durante dúas xornadas os temas máis relevantes que afectan a silvicultura e xestión dos montes de piñeiro pinaster.

Os relatorios e debates que se desenvolvan durante o encontro serán transmitidos mediante videoconferencia. Para seguilos, as persoas interesadas poden inscribirse na Fundación Arume (arume@fundacionarume.gal) ou na oficina principal da Asociación Forestal de Galicia en Santiago de Compostela (afg@asociacionforestal.org).

Programa do encontro

Formulario de inscrición

Comezo:
19 Marzo/09:30
Remate:
20 Marzo/17:00
Categoría do Evento:
    gl Galego
    Oficinas centráis
    Rúa do Vilar, nº 33, 1º 15705 Santiago de Compostela
    Oficinas Xinzo-Ponteareas
    Centro Cultural Xinzo, Portela, nº 34, 36891 Ponteareas.